Termeni si conditii

Site-ul www.hotelcodrisor.ro este un site comercial, proprietate a SC COROANA TOURISM COMPANY SRL, care permite efectuarea de rezervări de camere la hotelul proprietate a COROANA TOURISM COMPANY SRL.
Cumpărarea de servicii turistice de pe site-ul www.hotelcodrisor.ro implică acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos:
Dorința noastră este să vă oferim o experiență de neuitat în Hotelul Codrisor stabilind o serie de reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să țineți cont.
Sosire și plecare:
– cazarea se face începând cu ora 14.00.
– eliberarea camerelor se face până la ora 12:00.
– la solicitarea clienților și când hotelul dispune de spații se pot aplica conform practicii internaționale tarife speciale pentru rămânerea după ora 14.00 în cameră astfel:
1. pentru rămânerea până la ora 23:00 se va încasa 50% din tariful afișat
Bagajele pot fi păstrate, fără plată, timp de 24 de ore.
Cazare:
Cazarea fiecărei persoane se face prin completarea fișei de anunțare a sosirii, pe baza actului de identitate.
Cazarea copiilor până la 7 ani se va face gratuit in situatia in care nu se solicita pat suplimentar, pentru copii între 7-12 ani se va percepe 50% din tarif, cu asigurarea unui pat suplimentar, iar pentru copii peste 12 ani se va percepe tariful normal.
Rezervare:
Pentru rezervare completați formularul sau contactați serviciul rezervări prin telefon: +40 263 233814, fax: +40 263 236476 , e-mail: hotel@hotelcodrisor.ro
Anularea rezervării:
Orice anulare de rezervare se va face contactând Receptia hotelului.
Pentru Agentiile de turism termenele de anulare sunt specificate in contractul de colaborare.
Tarife:
Acestea diferă în funcție de tipul de cameră ales și de numărul de persoane.
Modalități de plată:
Este acceptată plata numerar(LEI), cărți de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), transfer bancar.
Program funcționare restaurant și bar:
Micul dejun se servește zilnic între 07:00 si 10:00 A.M. În Restaurantul aflat la parterul hotelului vă asteaptăm zilnic între orele 07:00 și 23:00. Orice modificare a programului de functionare va va fi adusa la cunostinta de personalul de la Receptie.
Fumatul:
În cadrul hotelului există camere destinate atât nefumătorilor cât și fumatorilor, iar în restaurant și spațiile publice există locuri special amenajate.
Siguranța:
Hotelul și spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video si prin paza proprie. Nu ne asumăm răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incita hotelului, sălilor de conferință, restaurantelor și barului.
Animalele:
Regula generală este că nu este permisă cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale și păsări. În cazuri excepționale și numai cu acordul hotelului, cazarea se va face prin prezentarea la sosirea în hotel a certificatului național / internațional de sănătate (să cuprindă și vaccinările). Taxa de plată reprezintă 50% din valoarea încasată pentru o persoană.
Vizitatori:
Puteți primi vizitatori în camera dumneavoastră între orele 08:00 și 22:00,fără costuri suplimentare, în cazul în care primiți oaspeți în intervalul 22:00-08:00 aceștia vor trebui să achite diferența de tarif și să se înregistreze la Recepție.
Confidențialitate:
Nu vom folosi niciodată datele cu caracter personal fără să avem în prealabil acordul Dumneavoastră.
Protecția Mediului:
Reprezintă o preocupare permanentă. Lenjeria și prosoapele se schimbă la 3 respectiv 2 zile cazare sau la cererea clientului.Pentru a ne semnala dorința Dumneavoastră de a schimba obiecte de lenjerie sau prosoape va rugăm să le lăsați pe jos în baie.
Responsabilități:
Clientul este răspunzator față de hotel pentru daunele provocate celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului dacă greșeala / intenția le poate fi imputată. Răspunderea hotelului nu se extinde asupra autovehiculelor sau încărcăturii acestora.
Comportament:
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți.
Fidelizare:
Ne rezervăm dreptul de a acorda bonusuri și discounturi în scopul fidelizării clienților noștri.
Clauze finale:
Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de complexul hotelier (hotel, restaurant, bar, sală de conferință) a luat cunoștință de termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat tacit. Politica hotelului poate fi oricând modificată fără notificare.

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

    Imagine cod de securitate

    *

    Comentarii recente